Показать сообщение отдельно
Старый 14.01.2010, 05:09   #330
Местный
 
Регистрация: 18.11.2009
Сообщений: 104
Сказал(а) спасибо: 13
Поблагодарили 22 раз(а) в 14 сообщениях
Вес репутации: 13
Doctor Zeno на пути к лучшему
Мои фотоальбомы

По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Turku Kettola Посмотреть сообщение
Вы знаете, когда-то я питал симпатии к Мусават. Тепрь понимаю, это была скорее симпатия к героическому прошлому Мусавата образца 1918 года. Констатирующих тюрков как основу и стержень государства, постулирующих такие лозунги как "Тюркчюлюк, исламчылыг, муасирлик ". Но, как я понял (после довольно длительного участия в теме "Национальная идея" тут на форуме) такого Мусавата больше не существует. Совершена манипуляция, идейный переворот и "воровство" партийный печати. Мусават заражен либерастическим вирусом. Такой Мусават мне лично не интересен.
Эх, Аллах Расул-задяйя, Хойския ва онларын сахябялярина ряхмят елясин. Амин...
Но вы выдумали сами для себя некий прошлый, как вы пишете, антилибералистический Мусават и полюбили эту "антилибералистичекую" выдумку.

вот давайте проверимся:

Пожалуйста почитайте вот этот либералистический текст и скажите, какой "либераст" его написал?


Nizaminin qadına münasibəti

...Nizamidə kişilər kimi ata minən, vuruşan, eyş-işrət içində ismət və namuslarını, qiymət və şərəflərini qoruyan qadınlara aid çox canlı və şairanə misallar tapa bilərsiniz.

...Nizami, bizcə, qadın azadlığı və isməti haqqındakı fikirlərini türk köçərilərindən qıpçaqlar barədə gözəl bir hekayəti ilə anladır:

Qafqaza getmək üçün Çindən hərəkət edən İskəndər ordusu qıpçaq çölündə düşərgə salır. Iskəndər buradakı qadınların açıq gəzərək kişilərdən qaçmadığını görür. Əsgərlərinin ehtiyacından ehtiyat edən imperator qonağı olduğu məmləkət əhalisinin irz və namusuna təcavüzə yol verməmək üçün qıpçaq bəylərini toplayır. Onlara böyük iltifat göstərib fikirlərini bildirdikdən sonra qadınlarının örtülü gəzməsini tövsiyyə edir: “Qadın daşdan, dəmirdən də olsa yenə qadındır. Qadının üzü örtülü olmalıdır” – deyir. “Üzünü başqalarına göstərən bir qadın nə özünün, nə də ərinin şərəf və heysiyyətini qoruya bilməz!” – deyə xəbərdarlıq edir.

Çöllülər padşahın bu sözlərini diqqətlə dinlədikdən sonra nə cavab versələr yaxşıdır? Qıpçaq bəyləri İskəndərə deyirlər ki:
“Padşaha itaət edirik. Zati-alisinə sədaqətli olmağa and içmişik. Əhdimizdə dayanmışıq. Fəqət, üz örtmək bu əhdə daxil deyildir: çünki bu, qıpçaq adətinə uyğun gəlmir. Sənin adətin üz qapamağı tələb edirsə, bizim adət də göz qapamağı tələb edir. Başqasının üzünü görməmək lazımdırsa, üzü deyil, gözü qapamaq gərəkdir. Padşah bizə qəzəblənməsin: üz örtülsə, arxayamı baxılacaq?! Bizim gəlinlərin otağında yad bir kəs yoxdursa, bu kifayətdir. Padşahım, sən gəl, bu xalqın üzünü niqab ilə gizlətmə! Daha yaxşısı budur ki, örtüyü öz gözlərinə as! Bir göz qapanarsa, nə ayı görər, nə də günəşi! Hökmdar nə əmr edərsə, yerinə yetirməyə hazırıq! Canımızı belə istəsə, verərik. Yalnız öz adətlərimizdən əl çəkmərik!”*[2]

Şəhərli İran – Bizans mədəniyyətinin nümayəndəsi olan İskəndər ilə çöllü türk mədəniyyəti nümayəndələri olan qıpçaq bəyləri arasında keçən bu dialoq səhnəsi, ta 20-30 il bundan əvvələ qədər Türk-İslam dünyasını güclü şəkildə məşğul edən mübahisələrə bənzəmirmi? Nizaminin qıpçaqları bizim liberal düşüncəli inqilabçılarımızla eyni mövqedə deyildirlərmi?!

Doctor Zeno вне форума   Ответить с цитированием